hellu♥

Hej hej.

Efter att Jossan, Sara och Sofie hade åkt hem så satte jag mig uppe på mitt rum och började plugga svenska och matte. När jag var klar med det så åkte jag ner till jakan centrum för att kolla på ett par skor men hittade inga-.-
Har sms med älsklingen hela dagen om han skulle hinna komma till mig eller inte idag, och han trodde inte det...
Men då hade han tydligen smsat min mamma och skrivit jag kommer till er om ca 1 timma men säg inget till lovisa=)
hade han tydligen skrivit :P så när jag satt med datan och kollade på tv inne i mitt rum så helt plötsligt så kommer min älskling!!!!! :D gissa om jag blev glad då :)
Men vi gjorde väll inte så mycket vi gjorde det vanliga ;)
men nu så ska jag kolla runt lite på internet och tven :P
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0