Jag älskar dig mamma!♥

Blir fan GALEN!!!! har inget att göra, vill juh ha något att göra!!!




Juste har inte skrivit i bloggen än att mamma åkte in på sjukhus imorse "/ Jag och pappa har inte hört av mamma än,men vi kommer inte att ringa henne för vi vet inte om hon sover.. så det är bättre om hon ringer oss, har i alla fall skickat ett sms till mamma. Jag och pappa tror inte att mamma får komma hem i kväll från sjukhuset =(
Jag älskar dig mamma!!!! ♥
Vill ha dig hemma nu!
Vill juh träffa dig innan jag åker iväg i en vecka, hoppas att jag hinner träffa dig ikväll!!!♥
Börjar fan gråta nu "/
Jag gillar inte det här mamma, jag vill juh ha dig hos mig!
Jag älskar dig jätte mycket mamma!!! ♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Va?! Vad har hänt???? Gud nu blir jag orolig! Saknar dej!<333

2009-10-25 @ 10:06:51
URL: http://fridelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0