Rubrik? =P

Hej hej.

Idag efter hål timman så hade jag matte sen svenska o sen So. Direkt efter So:n så skyndade jag och anton iväg till konfirmation, det var kul ;). Efter den så drog jag o anton hem till mig o åt, sen gick vi upp i mitt rum och ringde hans syrra för att kolla när hon kommer imorgon, men tyvärr så kommer hon verken hit imorgon eller med mig o anton till deras farmor =( för hon är sjuk=( Krya på dig Emelie =) ♥
Men idag så har vi även fått reda på när jag o älsklingen åker till Småland =D
Först så åker vi till Lindköping med antons kusiner då åker vi halv 8 på morgonen!!! :O :P
Sen så stannar jag och anton där till på måndag (asså en natt då) sen så tar vi tåget till Småland. har ingen aning om vilken tid än :P
Så allt är bokat och klart nu till resan till Småland=) (verkligen synd att Emelie inte kan följa med! ♥)

Men även ikväll så köpte jag och älsklingen 2 biljetter till "Äntligen midsommar" så den ska vi gå på 21.00 =)

Men nu så ska jag kolla lite på tv och sen sova börjar juh 08.00 imorgon =(

Herrå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0