Skolan+optikern o Wilda dog ;-(

hejsan
har inte sovit mycket i natt på grund av min högra lins som skavde riktigt mycket i mitt öga så har vaknat flera gånger av det, sen vi 5 tiden klarade jag inte av att det skavde mer så jag gick upp o tog ut linserna, när jag hade gjort det så skavde det fortfarande "/ men gick o la mig igen kunde inte somna så låg o vilade ett tag, vid typ 10 i 7 tiden så hade jag så himla ont så att jag inte ens kunde öppna mitt högra öga o om jag gjorde det så värkte det riktigt mycket o det rann tårar om mitt öga. Så jag gick ner till mamma o pappa gråtandes o sa: Jag kan inte öppna mitt högra öga! vi satt o pratade ett tag om att det var linsen som hade gjort så -.- Jag var så himla trött så att jag var på väg att somna i pappas famn. Fick skjuts av pappa till skolan. när jag kom till skoaln så hade jag hk. Sen hade jag hål o då ringde jag till optikern o fick en tid där 16.40. Sen så hade vi spanska vi fick tillbaka våra brev som vi hade skrivit på spanska fick G o det e jag nöjd med i alla fall ;)
Senare på dagen så hade vi No- prov det kändes som om att det gick bra :)
Men när jag hade slutat så drog jag ner till centrum så jag var där en halv timma tidigare än vad jag skulle, men det gjorde ingenting för jag fick gå in direkt så kollade han på mitt öga o såg att jag hade fått ett skavsår inne i ögon locket -.- så jag ska tillbaka till optikern o få nya linser i morgon klockan 10.00.
Sen så kom Anton hem till mig när jag hade kommit hem från optikern, vi myste o kollade på tv som vanligt :)
Senare på kvällen så DOG min älskade hamster ;-( hon somnade in, vi tror att det var för att hon var så himla vild i sin bur o ramlade ner från taket om o om igen  m.m hon dog nyss inte alls för länge sen:( hon har varit på väg att dö i ca 2 timmar för man såg verkligen att hon försökte andas men hon klarade det inte! ;-(
KOMMER SAKNA DIG ENORMT MYCKET WILDA!!!
vad ska jag nu kolla på för gullig liten hamster när jag vaknar som springer i sitt hjul o som kommer fram o sätter sig o kollar på mig när jag går förbi? Men som tur var så var juh min underbara älskling med mig när hon dog o tröstade mig! Tack älskling!<33 I morgon så ska vi begrava Wilda bredvid Bulan, så det blir juh bra i alla fall.

Imorgon så ska jag som sagt till optikern klockan 10.00 efter det så ska jag hem o packa för jag ska juh sova
med min konfirmations grupp i kyrkan ;) så måste juh packa till den:) O så kommer Anton hem till mig vid 10.30 tiden :) o då har han också sin packning med sig:) (för er som inte vet så ska jag o Anton konfirmera oss tillsammans :) )
Så jag kommer inte kunna skriva något i bloggen nu i helgen.
Men bilder på Wilda kommer upp i morgon eller på söndag ;)
Men nu så ska jag ta o fixa lite saker på facebook :)
Puss o hej leverpastej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0