hänt lite olika saker.


hejsan hoppsan det var ett tag sen man skrev nu:P
idag så har jag o anton varit ihop i 5 månader o en dag(a)
Men när jag skulle cykla till skolan (klockan 10) så gick jag ut för att låsa upp min cykel o när jag kom ut så sa ja var fan är min cykel???!!! sprang runt hela huset o letade men den var inte där! ringde rasmus o frågade om han hade lånat den o han sa såklart nej det har jag inte! så jag ringde pappa o frågade om han vet vart min cykel e? då sa han nej såklart. Men hallå den låg juh för fan där innan jag gick o la mig! så va har haft någon jävla tjuv på våran gata-.- så nu har jag ingen cykel så jag behöver gå till skolan nu-.- Så har man juh såklart fått mycket läxor också-.- fast dom gjorde jag igår anton hjälpte mig:) så idag så har vi matte diagnos i skolan få se hur det går;)
men nu så måste jag dra för jag måste gå till  skolan nu -.- behöver fan gå kvart över 7 för att hinna till skolan snacka om irre!
men aja puss o hej leverpastej:P
5 månader o 1 dag idag:D älskar dig anton!<33
Anton Holgersson<3Lovisa Söderlund=så sant!!!:D<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0