orientering o älskling i dag:)

hejhej!
I dag så hade jag 2 lektioner. Första lektionen så gjorde vi våra reflektions schema o så kollade vi så att alla hade en partner till orienteringen o då hade inte daniela kommit så jag va med vici istället :D Men sen kom daniela :P men jag va med vici ändå:) Det gick faktiskt bra för oss:) Sen när vi kommit in i mål så åkte jag hem till anton :D  kulkul:) o så hade tina kompisar där också en tjej o hennes kille o JONAS!!!:O haha helt plötsligt så hade man en släkting i huset där sin kille bor:P hahhaha. Drog hem från anton sen när han skulle på träning. Skulle juh också ha haft träning idag men den blev inställd;) Ikväll vid 20.00 så ska jag kolla på färjan 3 :) men nu ska jag dra kanske skriver ikväll;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gick det bra för dej på orgenteringen? :D <3

2009-09-29 @ 08:25:03
URL: http://blonndy.blogg.se/
Postat av: lovisa

jo då det gick bra för mig :) hur gick det för dig då? :) <3

2009-09-29 @ 08:50:02
URL: http://brunettlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0