Rubrik?

hej hej
hade juh kort dag idag riktigt skönt var det:)
Efter skolan så väntade Anton på mig vid skåpen vi cyklade först hem till Jonas L för anton skulle lämna böcker till han, sen när hans syrra kommit ut o hämtat böckerna så drog vi hem till mig, när vi kom hem till mig så åt vi lite :P
anton tog gröt o 1 toast o jag tog en macka o ett glass fil :P men efter det så gick vi upp till mitt rum o hade mysigt:) kollade på en Indiana (?) Jones(?) film kul kul ;)
Anton var tvungen att dra 21.00 för han skulle hem till jonas o lämna hans nycklar som anton glömde att lämna till han innan :P
Men i morgon så är det reflektionsdag :) jag o älskling ska först till skolan för att göra ett matte prov, o sen drar vi hem till mig o pluggar lita ;)
Men nu ska jag kolla på tv o ta mig en frukt tror jag :P


Kommentarer
Postat av: malin

Heej, vad hönder ikväll dåh? (; <3

2009-10-02 @ 10:59:45
URL: http://blonndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0