sjukhus o älskling idag:)

hejsan hoppsan bloggen!:P
idag när jag kom till skolan så hade jag spanska jag o jossan sara o sofie gick ut o satte oss o sen ville jag att anton skulle komma ut med, så han kom ut med jonas L dom satt med oss ett tag o anton breve mig så klart:D lutade mig mot han m.m:P sen så hade vi lunch o efter lunchen så hade vi gympa men jag var inte med på den för jag skulle juh in till sjukan:P aja när jag var där fick jag en skit rolig doktor hahha:P men sen var jag tvungen att dra tillbaka till skolan för jag hann med engelskan-.- efter engelskan så slutade vi så då cyklade jag hem o mici fick sitta på pakethållaren:P sen när jag kom hem så väntade jag på att älsklingen skulle komma. sen så kom han :D o då blev jag glad(a) han drog hem vid 9. typ vid halv 10 så kom brorsan hem o han hadde en cykel till mig:D tack brorsan!:D
men nu så ska jag nog ta o sova ska juh upp 06.00 i morgon:P

puss o hej leverpastej:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0