sovmorgon:D

hej!
nu har jag juh inte skrivit på länge, det e dels för att jag har haft mycket läxor o för att jag inte har haft ork för att skriva. Men idag så har jag sovmorgon till 10.40, så det e skööönt;)
idag så ska jag in till sjukhuset på gympalektionen för då ska jag kolla upp min astma o sen typ nästa vecka ska jag tillbaka fast till en annan läkare. men efter jag har varit hos läkaren får vi väll se om jag hinner tillbaka till engelskan om jag gör det så går jag på den o sen ska jag vänta på älsklingen tills han slutar o sen så drar vi hem till mig:) det var juh ett tag sen jag va med han nu så det ska bli kul:)
men nu pallar jag inte blogga mer ska ta mig något att äta nu;)
puss o hej leverpastej:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0