svar på frågor nu=)

Frågor o svar:
Från Frida:Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Svar: Den kroppsdel jag är mest nöjd med är mina ögon;)

Från Malin: Hur länge har du och anton varit tsm/ihop?
Svar: Nu på onsdag asså den 8 september har vi varit ihop i 5 månader=)

Från Maria:
Avslöja en hemlighet :)
Har du någonsin hämnats på en kompis utan att han/hon själv har märkt till det ?
Svar: Nej det har jag inte, dom gånger som jag har hämnats på någon så har den märkt det(o det händer inte ofta att jag gör):P
Från Sofie:
  1. Hur gammal skulle du vilja vara nu, varför?
  2. ditt livs bästa minne, varför?
  3. vilket år va det bästa, varför?
  4. vart vill du vara nu, varför?
  5. vilken är din/ditt favorit-rätt/spel/lek/kompis/färg/djur/klädesplagg?
  6. om du skulle vara en/ett (annan)person/möbel/djur för en dag vad skulle du vilja vara då, varför? hur lång vill du vara, varför?
  7. varför bloggar du? :P
Svar:
  1. Jag skulle vilja vara 15 år nu, o det vill jag för då kan man juh ha moppe o så e man störe än nu:P.
  2. Mitt livs bästa minne är den 8 april 2009.
  3. Det bästa året var i 6an för då hade vi en parfekt klass alla var så jävla roliga o schyssta=).
  4. Jag vill vara hemma nu för det e skönt o så har man juh anton breve sig här;).
  5. min favoriträtt är tacos,favo spel inget speciellt,min favo lek ingen:P, min favo kompis?:O den var juh svår alla är juh mina favosar ni vet vilka ni är=),favo djur hamster o hund, tajta jeans eller mjukis när det är en rengnig dag;).
  6. En annan person så väljer jag ingen är nöjd som jag har det,då skulle jag vilja vara en säng:P, då skulle jag vila vara en hamster:P.
  7. Jag vill vara så lång som jag är nu o jag är 166 nu;).
  8. det gör jag för att det är kul:)
Från Helin: Säg en sak som ingen vet om dig?!
Svar: Att jag har blivit slagen i skolan o kallade för fula saker(i 8an)
Från Sofie: vem hade bästa frågorna?
Svar: alla var lika bra:P
Tack för alla frågrna hoppas att nii har fårr svar på det ni vill nu:)
Avslöja en hemlighet :)
Har du någonsin hämnats på en kompis utan att han/hon själv har märkt till det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0