vioksjöjoggen idag

hejsan  hoppsan
idag så vaknade jag typ 6 så gick upp o gjorde i ordning mig, åt frukost(gjorde havregrynsgröt:P) sen så drog jah till skolan. första leketionen vi hade var gympa o där spelade vi bränboll det var väll kul:P
sen så hade vi 3 timmars hål eller aa iallafall dom som inte hade slöjd o jag o ellen var en av dom. så vi bvar med varandra gick runt en massa o snackade m.m ;) sen så hade vi nedäkning tills matsalen skulle öppna för vi var törstiga:P så va hade nerräkning i typ 1 timma:P o sen effter ett tag vi ba jaaa dom har öppnat så då går vio dricker haha vi som hade haft nerräkning i typ 1 timma o så tog det 2 minuter att dricka:P sen så när slöjden hade slutat så gick jag till mina andra kompisar o det gjorde hon med, så jag åt med min kompisar trevligt trevligt:P sen så skulle vi dra till ica men jag väntade på att lisa skulle komma för jag skulle låna pengar av henne för jag skulle köpa en energi dricka:P när jag fått penngarna så drog vi till ica o jag skulle köpa en franks:D men den va juh slut-.- så jag tog en annan då:P när jag hade drukit upp den var jag helt vild:P gjorde lite bus saker i skolan o mina kompisar bara skrattade åt mig:P men så var det juh dags för viksjö joggen så vi drog dit, träffade älsklingen där o han skulle tydligen tävla med sina knän?:O men han fick bra tid så:) bra bra älskling stolt över dig:D o jag som inte tävlade kom in på 1 timma o 11 minuter:) o jag gick o sprang så det e jag nöjd med;) när jag kom in satt älskling där så jag gick o satte mig i hans knä mys mys:) satt där i kankse en halv timma sen drog jag hemmåt. när jag kom hem så städade jag hela huset( man får juh ta o ställa upp för mamma nu när hon e upporerade(stavning?) ) så hon blev jätte glad när hon kom hem;) efter ett tag så drog jag iväg på träning det gick väll bra, efter min träning så träffade jag älskling där:D han skulle också ha träning;)
när jag kom hem så åt jag liite o kollade på idol. sen gick jag upp i mitt rum o tog det lugnt;)
men nu så ska jag dra
puss o hej leverpastej:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0