Bara för att jag har tråkigt:P

Rubriken säger allt :P

HAR DU:

Någon som förstår dig? - Ja

Någon som du saknar? -  Ja

Någon som du hatar? - Japp :) 

Vem kramade dig senast? - Anton :D <33

Vem pussade dig senast? - Anton:D<33

Vem ringde dig senast? - Anton :D<33

Vem ringde du senast? - Mamma

Vem var hemma hos dig senast? - Anton :D <33

Vem var du hemma hos senast? - Anton :D<33

Har du några kärleksproblem? - Nej! :D

Har du pratat med någon idag? - Haha klart jag har! :P

Har du gråtit idag? - Nepp

Har du skrattat idag? - Haha, det går inte att inte skratta på konfirmationen :P




JAG:


Är singel? - NEEJ!:D

Svär ofta? - Lite då och då :P

Sjunger i dushen? - Haha, såklart (a)

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Skulle vara skönt när man inte orkar klä på sig men kommer inte att ha det :P

Skrattar åt mina egna skämt? - Japp

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Nej!




HAR DU:
Piercingar?
- 2 st (en i varje öra)

Syskon? - Japp

Jobb? - Skola :P

För många vänner? - Kan aldrig bli för mycket! :) <3

Färgat håret? - Japp

Bra självförtroende? - Oftast(a) 

Sagt "jag älskar dig" till någon? - KLART JAG HAR!! :D <333333

Varit kär? - Japp, är det nu!:D <333333

Dumpat någon? - Haha japp!

Gjort något olagligt? - Nepp

Brutit ett ben? - Nepp

Tappat bort dig i din hemstad? - Haha nej, men det skulle bara kul :P

Sett en fallande stjärna och önskat? - Tror inte det "/ :(

Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? - Japp

Smugit ut utan lov? - Nej

En hemlighet som ingen annan vet? - Nej, min kille vet typ allt, men för andra så är det många! :P

Sovit en hel dag? - Nästan :P

Somnat gråtande? - Japp

Varit kär i någon utan att säga det till personen? -  Nepp

Ätit musslor? - Japp

Stått på scen? - Japp

Färgat ditt hår svart? - Nepp




VAD .. :

Längtar du till mest just nu - Sommar,Turkiet,Italien och till 8 April (a)<33

Ska du göra i helgen? - Gymma och shoppa och äta ute med älsklingen på fredag! :D <33

Gjorde du igår? - Skola och var mad Anton :)<33

Ska du göra i sommar? - Turkiet,Italien,kompisar , killen :)<33

Åt du senast? - En tallrik fil med flingor :P

Har du för mobil? - Nokia 1650 (för tillfället :P)

Köpte du senast? - Kommer inte ihåg :P

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - SKRIKA!!! och springa där i från och sen ringa typ polisen :P





VEM / VILKA .. :

Slog du senast? - Ingen som jag  kommer ihåg :P

Fick du sms från senast? - Victoria

Pratade du med i telefonen senast? - Mamma

Kan du lita på? - Vissa kompisar, och Anton!=D<33

Vet mest om dig? - ANTON!!!!:D <33333333333




ALLMÄNT:

Har du pussat en groda: Nej skulle inte vilja det heller :P

Kan du hjula: Halvt :P

Är du EMO? - NEEEEEEEJ! ;)

Vågar du flyga fallskärm? - Vet inte :P Vill prova men ändå inte :P

Är du hungrig? - Ush nej! :P

Är du blyg? -  Ne :P

Din första kärlek? - Anton! :D<333333333



Orkar ni läsa allt? :P

Kommentarer
Postat av: Danni

tur att det tog slut fick ont i ögonen!! Haha xP jag älskar din blogg!!!!:D:D fin fin<3

2010-03-08 @ 19:29:59
Postat av: lovisa

haha :P tackar tackar :)

2010-03-09 @ 08:59:34
URL: http://brunettlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0