härlig dag (a)

hejhej.

har varit en skön dag  i skolan idag, har inte hänt så mycket :P började 10.40 med spanska och sen lunch sen idrott sen engelska sen slutade vi :D
När jag och Vici väntade på bussen kom erik och pelle så vi gick till dom för jag hade verkligen lust att mula någon (a) så jag tog och mulade erik (a) Sen när jag väl kom hem och gick in i mitt rum blev jag hur rädd som helst! För jag kollade åt det hållet där min säng är och ser att någon ligger i min säng men jag reagerar inte på det direkt utan efter några sekunder börjar jag skrika och ser att det är Anton :P Jag hade verkligen ingen aning om att han var hemma hos mig för han skulle egentligen ha kommit vid 4 tiden men den var halv 4 när jag kom :P Så där lyckades han verkligen överraska mig :P

Och jag får sova HUR LÄNGE jag vill imorgon för jag har studiedag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0