Jag har världens snällaste föräldrar! :D <3

Hejj! :D <3

Jag har världens snällaste föräldrar! :D
För dom köpte nya skid/snowbord kläder till mig idag! :D + nya vantar så att jag inte fryser när jag ska åka bräda nu  på onsdag!:D och så köpte dom nya inomhus skor till mig på idrotten med  :D
Lägger upp bilder på allt i slutet av inlägget! :D

Imorgon så ska jag till Contacta 09.30 :P sen ska jag följa med Anton och hans syrra Emelie, för hon ska till deras mamma imorgon så jag o Anton följer med henne en liten bit(a)
sen åker vi hem igen och åker vi till komethallen för att spela badminton (a) Sen får vi se vad vi hittar på (a)

Men nu kommer bilderna:D :
Tack mamma och pappa! :D <3
Så här ser skorna ut :D tack mamma och pappa! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0