Lollo hissar och dissar (A)

Anonyma som kommenterar inlägg:

En stor diss till alla som inte vågar skriva sitt namn när man kommenterar ett inlägg! Varför ens kommentera om man inte ens vågar stå för det man skriver? :o


Skola klockan 08.00:

Det värsta som finns är att sätta klockan på 06.00 för att komma upp för att göra i ordning sig till skolan som börjar 08.00! Ush! Säger jag bara till skolan som börjar 08.00 o så går man typ till 15.30 med…


Sånna männiksor som tror att dom är bäst!:

Det finns vissa som tror att dom är bäst och snyggast och att alla gillar dom. Men det är inte många som gillar dom egentligen. När man är is kolan hör man dom att snacka skit om en och andra… Sånt stör mig verkligen!-.-




Fredagskvällar!:

Frdags kvällar är riktigt härliga! Efter en lång jobbig skolvecka så går man hem och bara är med sin kille/kompisar och tar det lugnt! Det är riktigt härligt!

Åka till Turkiet!:

Ett riktigt stort plus är att jag ska åka till Turkiet med älsklingen o hans mamma,syrra o två av deras kompisar nu i Augusti den 20J ska vara fär i 2 veckor och bara ta det lugnt och sola!:)

marmaris! :)

The Simpson (a) :

The Simpson, det pogrammet har funnits länge men jag tröttnar aldrig på det. Det är så jävla skön humor i det (a) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0