Nu blir det svar på frågestunden!:)

Postat av: Linnea
Vad är det bästa minne med mig?
svar: Det bästa minnet med dig var dom tiderna när vi gick hem till mig och kunde berätta! :) <3
Saknar du tiden då det var du&jag?

svar: Ja, jag saknar tiderna med oss två, men jag tror inte vi kan bli lika bra vänner efter allt som har hänt<3
Om du var tvungen att välja, Anton eller dina bästa vänner?
svar: jag kan inte välja mellan er för ni som är mina bästa vänner betyder lika mycket för mig som Anton gör!<3


Postat av: Anonym
Om Anton skulle gör slut på sms för en annan tjej igen, och sedan ångra sig igen, skulle du förlåta honom då? :O

svar: Ja, jag skulle kunna förlåta honom då för vi har kommit varandra så nära så att vi skulle kunna vara kompisar efter det som hänt!


Postat av: Någon
Varför har du slutat va med vissa av dina vänner bara för att va tillsammans me Anton som dumpade dig förr för en tjej ? Och genom sms ?? 
För om du är me hnm o dissar dina vänner så fattar jag vrf du inte har så många vänner i skolan längre. 
Jag trodde det hette Chicks b4 dicks. 
Tydligen skiter du i dina vänner. 
Har du det bra med din samvete? Om jag var du skulle jag få totally ångest men hey..
Jag är inte du och jag är jävligt glad över det.
Time to answer ALL my questions. 
Ha ett bra liv (om det nu går)

Svar: Nu ska jag se hur jag ska börja det här svaret... Jo så här börjar jag:
Hej din fega jävel som inte vågar skriva sitt namn!
Vågar du inte stå för vad du skriver eller? :o haha pinsamt för dig! hahaha
Jag har inte slutat vara med mina vänner! Har egentligen aldrig varit med min vänner så himla mycket förut! Och innan när jag var med dom så har det nästan alltid varit så att jag nästan alltid har frågat om vi ska göra något! o det blev jag trött på att göra! Så om någon vill vara med mig så får juh även den ta och fråga liksom det hänger juh inte bara på mig!...
Haha din lilla *stora* patetiska fjolla! Jag har riktigt många vänner! haha det verkar vara tvärt om här! det verkar vara du som typ bara har några få vänner! haha eller juste dom lossas kanske bara vara dina vänner! för vem har lust att vara med någon fjolla som inte vågar stå för vad den skriver? hahaha, så jävla patetiskt!
O jag skiter inte i mina vänner! tro mig! Din JÄVLA fjolla! :D
O ja jag har ett jävligt bra samvete! Jag älskar min kille och älskar mina kompisar extremt mycket! Så ta och sug på den du!haha. Haha om du skulle vara mig skulle du juh fan heller ha total ångest! haha om det är någon som ska ha total ångest så är det du! haha, fast det har du väll redan! :D
Haha va bra att du är glad över att inte vara mig! För om jag ska vara ärligt så jag JÄVLIGT glad att jag inte är du!
Och du din jävla fjolla, jag har ett jävligt bra liv.
Det är kanske dags att du slutar skriva om dig själv! eller vad tycker du? :D
O du jag vet vem du är som skriver det här! Så känn dig ägd! DIN JÄVLA FJOLLA!!!!
Hahaa nu har du något att grubbla över! hahaha
Hejdå din jävla FJOLLA! :D


Postat av: Helin

Höst eller vår?
svar: vår! <3

Vrf bloggar du?
svar: för att det är kul och ibland kan det bara vara kul att skriva om vad som har hänt :)<3

Skulle du vilja färga ditt hår, isåfall vilken färg?
svar: tillbaka till min gamla hår färg men inte annars:)<3

Ute eller inne?
svar: inne (ute på sommaren)

Haha eller Hehe?
svar: Haha :)<3

Postat av: Anonym
Tror du att du skulle kunna bli lika känd som kissie och dessie och paow och foki och kenza och gaybloggen och dennis m och blondaa och andra fjortisbloggar? :D

svar: Nej :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0