Frågestund!:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är ditt bästa minne med mig?



Saknar du tiden när det var du&jag?



Om du var tvungen att välja, anton eller dina bästavänner?



Vad tycker du om mig?



2010-01-06 @ 23:01:20
URL: http://linneasenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om anton skulle göra slut på sms för en annan tjej igen, och sedan ångra sig igen, skulle du förlåtit honom då? :O

2010-01-07 @ 07:49:20
Postat av: Någon,

Varför har du slutat va med vissa av dina vänner bara för att va tillsammans me Anton som dumpade dig förr för en tjej ? Och genom sms ??

För om du är me hnm o dissar dina vänner så fattar jag vrf du inte har så många vänner i skolan längre.

Jag trodde det hette Chicks b4 dicks.

Tydligen skiter du i dina vänner.

Har du det bra med din samvete? Om jag var du skulle jag få totally ångest men hey..

Jag är inte du och jag är jävligt glad över det.

Time to answer ALL my questions.

Ha ett bra liv (om det nu går)

2010-01-07 @ 17:16:51
Postat av: Helin

Höst eller vår?

Vrf bloggar du?

Vill du färga håret?

Ute eller inne?

Haha eller hehe?



Cp frågor, men men xD <3

2010-01-07 @ 18:58:42
URL: http://fotoskoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du att du skulle kunna bli lika känd som kissie och dessie och paow och foki och kenza och gaybloggen och dennis m och blondaa och andra fjortisbloggar? :D

2010-01-08 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0