fredag! :D

Whoo fredag idag!
Har varit en lugn dag i dag, skönt!
Först så hade vi hemkunskap och då gjorde vi wook o min o Jespers wook blev fan godast! :D Efter hemkunskapen så hade vi 1 timmas hål då var jag med Jesper, pelle, vici och lite sanna skoj det med ;)
Sen så hände det inte så himla mycket i skolan :P
Men efter skolan så kom Anton o hans pappa o hämtade mig från skolan o så skjutsade hans pappa mig o anton till gitarren :) Det gick skit bra att spela idag! :D
Efter gitarren så gick vi o hyrde film :D men när vi skulle gå hem så kunde inte Anton andas så bra :/ men vi tänkte att det bara var hans astma som var lite konstig... Men efter typ 5 minuter så brukar det släppa men det hade det inte gjort :o Så vi gick till coop nära i Västerby. Så köpte vi vatten till anton för han kunde knappast gå/stå rakt utan att ramla :/ När jag stog i kassan så ock han o satte sig så länge o då fick han svårare att andas :o  Så jag ringde farmor o farfar och berättade att anton hade svårt att andas och ramlade nästan hela tiden:/ Så farmor kom och hämtade mig och anton, Tack!<3 Sen när vi kom hem så skulle mamma o pappa i väg på bio men när dom fick reda på vad som hade hänt med anton o hur han mådde just då så sa dom att dom skulle stanna hemma. men jag o anton övertalade dom att åka! Han hade svårt att andas i ungefär 1 timma :o men jag tog hand om honom (a)
Sen när han mådde bättre så gjorde vi mat o kollade på den filmen vi hade hyrt (a) skit bra! (kommer inte ihåg vad den heter :P) Sen efter maten så tog vi det bara lugnt o kollade klart på filmen o åt godis till och efter filmen (a)
Sen så skjutsade pappa hem anton vid 10 halv 11 tiden.
o imorgon ska anton sova här! :D
men aja.
HERRÅ!  <3

Kommentarer
Postat av: malin

va läskigt! <3

2010-01-15 @ 23:40:07
URL: http://lifebymk.blogg.se/
Postat av: lollo

aa!<3

2010-01-15 @ 23:40:58
URL: http://brunettlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0