Det som har hänt idag

Detta har jag gjort idag:
*Vaknat,  klätt på mig, sminkat mig
*Äta frukost
*Kollat upp min syn och hämtat ut nya linser
*Köpt en ros till Anton :)
*Anton och jag har följt med Emelie en bit på vägen, anton och jag gick av på Stockholm Södra
*Tagit tåget till jakan igen
*Tagit bussen till komethallen med Anton och spelat badminton :)
*Åkt hem och bara tagit det lugnt
*Bakat sega chokladrutor
*Åkt till bauhaus med pappa och anton för att köpa golv till vårat kök som vi bygger om
*Burit in allt golv in till garaget
*Kollat på tv med familjen och anton ;)
*Vi har skjutsat hem Anton
Hunnit med mycket idag :P
Sega chokladrutor :) fast det är inte dom som jag har gjort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0