godmorgon

godmorgon på er!

måste ta och lämna in min data sladd på lagning nu asså! det går inte att vara utan data! :P
Igår så hade jag och älsklingen varit ihop i 11 månader! :D
men jag var tyvärr inte med honom då och kommer inte vara det idag heller eftersom min kille är hemma och är sjuk! :(
Har verkligen ätit en nyttig frukost nu :P eller inte :P åt upp pizan som var kvar från igår :P haha
Min brorsa hjälpte mig igår att koppla in en stor baslåda och 3 stycken högtalare!:D fick dom även utav honom! :D TACK! :D
Men nu ska jag kolla på tv :P
HEJDÅ!<3

Kommentarer
Postat av: malin

ooj, 11 månader är lite lägge du :p <3

2010-03-09 @ 22:15:22
URL: http://lifebymk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0